HTML

Pc Játékaim Bemutatása

Ezt a honlapot azért csináltam mert itt szeretném nektek bemutatni a jó és rossz játékaimat!

Linkblog

Frontline Berlin 1945

2007.11.20. 19:06 kyle91



Ehhez a videóhoz azt mondanám elnézést a kisebb hangcsúszásért!
Ez a játék förtelmes egy jó dolgot:
-csak 90 mb foglal:)
Sajna nem találtam róla semmi infót!
Tudom hétvégére igértem deh most sok időm volt erre a videóra.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mypcgames.blog.hu/api/trackback/id/tr89236057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Robchucky 2007.11.21. 14:30:54

Na megígértem, hogy írok kommentet, hát tessék! A játék tényleg gagyi, és akkor még finom voltam és nőies :P Mennyiért vetted?

Összességében szerintem nem rossz, de engem zavart, hogy a 4 perc alatt számtalanszor elhangoztt, hogy "igazából ennyi a játék". És egy kicsit halk is volt, bár lehet, hogy csak nekem.

kyle91 2007.11.21. 17:57:50

990 FT 1-ért 4-et akcióba :) kösz az épitő kritikát:)
süti beállítások módosítása